Autorzy

 

Piotr Wrzalik

Wiceprezes Zarządu Grupy Unity

Jako Wiceprezes Zarządu Grupy Unity odpowiedzialny jest za rozwój biznesu i zarządzanie Biznesowymi Centrami Kompetencji. Od 13 lat „w branży” jako Analityk biznesowy, Doradca, Project Manager; współtwórca jednych z pierwszych rozwiązań e-commerce B2B i B2C w Polsce. W roku 1997, wraz z upowszechnieniem się Internetu w Polsce, rozpoczął pracę w Contium (dziś Grupa Unity), początkowo jako programista, później jako kierownik sekcji aplikacji internetowych. Autor strategii rozwoju oraz oferty rozwiązań nowoczesnej sprzedaży wielokanałowej w firmie.

Po pracy – ojciec dwójki dzieci, zapalony biegacz długodystansowy, rowerzysta górski i muzyk.

 

Grzegorz Rudno-Rudziński

Prezes Zarządu Grupy Unity

Prezes Grupy Unity, odpowiedzialny z ramienia zarządu za nową markę Intratic. Jest jednym z twórców i prekursorów wykorzystania rozwiązań internetowych w polskim biznesie. Karierę rozpoczął od założenia w 1997 roku jednej z pierwszych agencji interaktywnych – Internet Designers, z której, na skutek dojrzewania rynku rozwiązań internetowych, w 2003 roku wydzieliła się marka Contium S.A. Po fuzji marek Empathy, Contium i Internet Designers w Grupę Unity był odpowiedzialny za proces łączenia trzech organizacji i jej systemów w jeden organizm.

Zapraszany w roli prelegenta na liczne konferencje i szkolenia poświęcone technologiom digital workplace. Zasiadał w jury konkursu Internale (na najlepszy intranet w 2010 i 2011).

Krzysztof Murzyn

Lider Centrum Kompetencji E-commerce w Grupie Unity

W Grupie Unity odpowiada za rozwój produktów w Centrum Kompetencji E-commerce.

W branży interaktywnej działa od 2003 roku. W przeszłości związany z takimi firmami jak Tata  Consultancy (Indie) czy OS Multimedia. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci.

Po pracy pasjonat podróży, kultur orientalnych, żeglarstwa i nart.

 

Piotr Marek

Specjalista SEO

Doświadczenie zdobywał w firmie Widzialni.pl, gdzie zajmował się pozycjonowaniem oraz optymalizacją stron Klientów.

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UAM Poznań, kierunek matematyka, specjalność matematyka finansowa i aktuarialna.

Wolny czas spędza aktywnie, grając w piłkę nożną, siatkówkę, piłkę ręczną oraz tenisa. Miłośnik motoryzacji i oraz wielki fan klubu FC Barcelona.

Grzegorz Pindor

Specjalista SEO

W Grupie Unity zajmuje się przygotowywaniem oraz wdrożeniem w życie strategii SEO w projektach dla takich marek jak: Dekoral, Tesco, Kasy Stefczyka, Winiary, XTB i wiele innych.

Z branżą związany od początku kariery zawodowe. Wcześniej pracował między innymi w takich agencjach jak Artefakt, Lemon Sky.

Prywatnie interesuje się filmem i swój wolny czas spędza oglądając kolejne kinowe nowości.

 

Monika Saleh

Junior E-commerce Manager w Grupie Unity

W Grupie Unity zajmuje się rozwojem marek w Internecie, korzystając z narzędzi stymulujących wzrost sprzedaży produktu. Odpowiada za realizację i rozwój strategii w kanale e-commerce, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych, projektowanie procesów biznesowych dla Klientów, doradztwo w zakresie obecności w Internecie, jego rozwoju i zwiększania sprzedaży. Wcześniej zdobywała doświadczenie w dziale handlowym firmy, odpowiadając bezpośrednio za pozyskiwanie klientów.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz działalnością szeroko pojętych organizacji, zdobyte w trakcie w pracy w międzynarodowej organizacji AIESEC.

Mariusz Wesołowski

E-commerce Manager w Grupie Raben

Doświadczenie zdobył w Grupie Allegro, gdzie stworzył i koordynował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Na wolnym rynku nie stroni od dużych klientów. Z jego umiejętności szkoleniowych skorzystały firmy takie, jak: Onet, Agora czy EduInvest. Obecnie związany z Grupą Raben. Współautor „Biblii e-biznesu”, „Małej encyklopedii obciachu”, a także „Tomów kultury” (lata 70. & 80.). Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce.

Anna Orzechowska

Strategy Manager

Od dziewięciu lat związana z agencją interaktywną full service Internet Designers (Grupa Unity). Do jej zadań należy tworzenie strategii obecności online dla kluczowych klientów firmy, opracowywanie kampanii wykorzystujących zróżnicowane kanały dotarcia do odbiorców i planowanie budżetów z nastawieniem na uzyskanie jak najlepszych efektów. Główne obszary zainteresowań to potencjał social media w komunikacji, marketing zintegrowany, aplikacje mobilne, projektowanie zorientowane na użytkownika, systemy wewnętrzne wspierające komunikację w organizacji. Wśród jej kluczowych Klientów są takie marki jak Dekoral, T-Mobile, DNB Nord, Santander, Auchan, Tołpa, Credit Agricole czy Rockwool.

 

Ireneusz Dworzyński

Dyrektor Pionu Realizacji Marketingowej Grupy Unity

W Grupie Unity odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju kluczowych Klientów oraz koordynację badań i rozwoju działu, w którego skład wchodzą takie zespoły jak kreacja, strategia, UX, SEO, SEM i ePR.

Doświadczenia zdobywał w projektach dla takich marek jak: Leroy Merlin, RTV Euro AGD, Dekoral, Sizeer, ING, Santander Consumer Bank
Z zamiłowaniem śledzi najnowsze trendy i możliwości wykorzystania nieinwazyjnych form reklamy oraz rozwój digital marketingu, szczególnie w zakresie sprzedaży online.

Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Prywatnie miłośnik snowboardu, salsy oraz motoryzacji.

Maciej Pondel

Key Account Manager w Intratic, Lider Centrum Kompetencji Microsoft / Digital Workplace

Absolwent Informatyki na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Doktor nauk ekonomicznych. Wykładowca na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pracownik Instytutu Informatyki Ekonomicznej.

Od 2000 roku związany zawodowo z branżą IT. Najpierw jako programista i projektant, następnie kierownik zespołu projektowego i Project Manager. Przeprowadził około 100 projektów z zakresu wdrożeń systemów intranetowych, systemów billingowych, e-commerce, systemów pracy grupowej, systemów workflow oraz Business Intelligence. Od początku pracy zawodowej związany z technologiami Microsoft.

 

Joanna Bucior

PR Manager

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl. .

 

Olga Majewska

Strategy Designer/Project Manager, Grupa Unity

Projektuje, wdraża i optymalizuje kampanie kreatywne i e-marketingowe dla największych brandów w Polsce. Prowadzi projekty badawcze, content marketingowe i e-commercowe. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kampanii niestandardowych, które łączą w sobie elementy promocji online i offline oraz współpracę z blogosferą. W portfolio Klientów z którymi współpracowała znajdują się takie marki jak Leroy Merlin, T-Mobile Music i T-Mobile Trendy, Bank DNB Nord, Santander Consumer Bank, PPG, Tefal.  Jest absolwentką  Marketingu Politycznego  (Uniwersytet Wrocławski) oraz Komunikacji Marketingowej ( Uniwersytet Ekonomiczny).

 

Adam Kopeć

Programista PHP  w Grupie Unity

Wiedzę teoretyczną zdobył dzięki studiom Informatyki Stosowanej na Wydziale Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej AGH. W praktyce systemy e-commerce poznaje dzięki pracy w Grupie Unity. Prywatnie fan gitary, postmodernizmu w literaturze i jazzu.

 

Julita Reszkiewicz

Specjalista ds. PR i marketingu w Grupie Unity

Absolwentka Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz kierunku Nowy Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. W Grupie Unity zajmuje się współorganizowaniem eventów oraz komunikacją w social media. Swoje doświadczenia zdobywała między innymi w Międzynarodowej Organizacji AIESEC oraz jako wolontariusz na festiwalu Off Plus Camera.

 

Wojciech Parada

Projektant PHP w Grupie Unity

Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał jako programista PHP w Empathy Internet Software House oraz w Agencji Interaktywnej Krakweb.pl. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości oraz studiów magisterskich na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Informatyka. W wolnych chwilach wędkuje i czytuje fantastykę.

 

 

Anna Wrzesińska

Strategy Consultant w Grupie Unity

W Grupie Unity jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii dla kluczowych klientów- min. T-Mobile, Auchan, Dekoral.  Specjalizuje się w projektowaniu i obsłudze akcji eventowych oraz kampanii marketingowych, wykorzystujących zróżnicowane kanały. Prywatnie miłośniczka podróży i butów na wysokim obcasie.

Adam Dacko

Kierownik Sekcji Java w Grupie Unity

Z Grupą Unity, a dokładniej z marką Contium związany od 9 lat, podczas których przeszedł ścieżkę od webmastera przez menedżera projektów, analityka do kierownika całej sekcji programistów JAVA. Tak kompleksowe i bogate doświadczenie w tworzeniu aplikacji interaktywnych, pozwoliło mu poznać wszelkie aspekty projektowania i realizacji projektów internetowych.

W czasie wolnym realizuje się jako instruktor żeglarstwa, jachtowy sternik morski i morski sternik motorowodny, a także jako instruktor harcerski.

Piotr Barczyk

SEO Team Leader

Od 2010 roku związany z Grupą Unity. Doradza jak efektywnie tworzyć i planować kampanie SEO.  Do jego głównych obszarów specjalizacji należą działania z zakresu przygotowywania strategii promocji serwisów w Internecie, inbound marketing, analityka internetowa, web design. Kwalifikowany specjalista Google AdWords.

Główni klienci: Dekoral, T-Mobile, Santander, Auchan, iSpot, Almi Decor, Cititravel, Piotr i Paweł, COBI, Politechnika Wrocławska.

Paweł Sala

Dyrektor Zarządzający Freshmail

Ekspert e-mail marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Na co dzień dyrektor zarządzający firmy FreshMail specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu” oraz wielu innych publikacji. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Prywatnie fan wypraw górskich i podwodnego świata.

Ewelina Wójcik

Analityk Systemowy

Absolwentka informatyki na Politechnice Krakowskiej. W Grupie Unity pracę rozpoczęła na stanowisku programisty PHP, a obecnie zajmuje stanowisko Analityka Systemowego. Do jej zadań należy zebranie i usystematyzowanie wymagań klienta  ustalanych podczas kilkudniowych warsztatów analitycznych bądź pełnowymiarowej analizy przedwdrożeniowej. Swoją pracą wspiera także rozwój autorskiej platformy Unity Commerce poprzez tworzenie dokumentacji aplikacji.

Agnieszka Kasperska

Account Manager w Grupie Unity

Doświadczony doradca klienta biznesowego w firmach polskich i międzynarodowych. W Grupie Unity pomaga klientom w doborze najbardziej optymalnych narzędzi IT dla ich biznesu. Specjalizuje się w konsultingu narzędzi sprzedaży internetowych – platformy B2C/ B2B oraz działań e-marketingowych. Prelegentka konferencji branżowych, autorka  raportu „Zakup zabawek przez internet”.
Prywatnie pasjonatka podróży kulinarnych oraz psychologii behawioralnej. Praca z ludźmi jest jej żywiołem.

Iga Łopatka

Projektant User Experience w Grupie Unity

Z UX związana od 3 lat. W tym czasie zrealizowała ponad 50 projektów z zakresu badań, optymalizacji i projektowania użytecznych interfejsów użytkownika. Posiada doświadczenie zarówno w projektowaniu serwisów, systemów B2b, e-commerce oraz aplikacji mobilnych i dotykowych.
Z wykształcenia psycholog; ekspert w dziedzinie badań z użytkownikami. W swoich projektach skupia się na połączeniu wymagań biznesowych oraz potrzeb użytkowników. Aktualnie studentka studiów podyplomowych z dziedziny projektowania usług (service design).
Pracowała m.in. dla takich marek jak: BOŚ Bank, Cinema 3D, LUX MED., Empikfoto, Clarena, Alior Bank, PURO Hotel.

Tomasz Gutkowski

E-commerce Sales Manager  w Grupie Unity

Do jego zadań należy uczestniczenie w rozwoju oferty produktów i usług firmy w zakresie platformy e-commerce, prezentacja i sprzedaż oferowanych przez Grupę Unity rozwiązań oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Prelegent na takich branżowych konferencjach jak InternetBeta czy roadshow „E-commerce w Praktyce”. Koordynuje cykl bezpłatnych konsultacji prowadzony dla przedsiębiorców, chcących skorzystać z dotacji PO IG 8.2 na wdrażanie rozwiązań typu B2B. Ponadto, swoją wiedzą o rynku dzieli się z czytelnikami Magazynu Imagine, Proseed oraz portalu ecommerce.edu.pl.

Najlepsze praktyki
4 wskazówki jak wykorzystać email marketing w ecommerce

4 wskazówki jak wykorzystać email marketing w ecommerce

 

Szacuje się, że w 2016 roku wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie do 38 miliardów złotych, a to o 9 miliardów więcej niż w roku poprzednim. (Raport Interaktywnie.com: E-commerce 2015). To bardzo dynamicznie rozwijający się sektor, którego zapotrzebowanie na działania marketingowe o wysokim ROI stale rośnie.

Back to Top